Handstand-variation / Handstående-variation 1.

image

A great pose to stretch your chest, work on your flexibility and work up some shoulder-strength!

  1. Stand against a wall, push yourself up to a handstand.
  2. Put your feet against the wall and slowly let your butt drop until you feel the wall against your legs and butt.
  3. Adjust your arms by moving your hands, if you are to far or close the wall.
  4. Keep your armes straight and tight but try to keep a distance between your ears and your shoulders.
  5. Bend one knee at a time and try your balance.

    En grym pose för att stretcha bröstet, utmana rörligheten och jobba upp lite axel och armstyrka.

  1. Stå mot en vägg. Pressa upp i handstående.
  2. Sätt fötterna mot väggen. Släpp ner rumpan långsamt tills ben och rumpa vilar mot väggen.
  3. Justera armarnas position genom att flytta fram eller bak händerna om det behövs.
  4. Spänn armarna men försök att hålla ett avstånd mellan axlar och öron.
  5. Böj ett ben i taget och testa balansen.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s