Butt-stretcher / Rump-sträckaren

image

  1. Bend your knee and put the foot against the other hip. Bend over your leg and feel the buttstretch.
  2. Push yourself up again. Try to keep a distance between ears and shoulders.
  3. Bend your other knee and lift up your foot. See if you can reach your foot with your arm. If you do, try bending your arm around your foot and reach for your other hand behind your head.
  4. For advanced, grab your foot with your hands and relax your neck. If you can’t reach, try using a strap around your foot.

  1. Böj ena benet och sätt foten till motsatt höft. Luta över kroppen och känn hur rumpan stretchas.
  2. Tryck upp dig själv igen. Försök att ha ett avstånd mellan öron och axlar.
  3. Böj bakre knäet och lyft foten. Testa att sträcka bak armen och se om du når foten. Placera foten i armbågsvecket och försök att nå den andra handen backom nacken.
  4. För en avancerad pose, försök få tag i foten med händerna och slappna av i nacken. Når du inte kan du testa med att använda ett band runt foten som du greppar med händerna.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s